Проведено щорічну оцінку державних службовців
Тульчинського районного суду
Проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями Тульчинського районного суду покладених на них обов'язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році.
Щорічна оцінка результатів роботи державних службовців, яка проводилось відповідно до Порядку, затвердженого наказом суду від 17 лютого 2015 № 6, носила об’єктивний і прозорий характер, базувалася на засадах законності, гласності, прозорості, об’єктивності, рівності та неупередженого ставлення до державних службовців.
У ході співбесіди з в.о. керівника апарату Тульчинського районного суду Лозовською І.Г. обговорювалися результати самооцінки державного службовця, проблемні питання, що виникають у роботі, визначалися конкретні завдання на 2015 рік, в тому числі, спрямовані на підвищення рівня професійної кваліфікації.
За результатами щорічного оцінювання виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році встановлено наступне:
- з 18 фактично працюючих державних службовців Тульчинського районного суду підлягало щорічній оцінці 16 працівників (або 88,9%), тоді ж як у 2014 році підлягало 14 працівників, або 77,8%.
Не підлягало щорічній оцінці 2 державних службовці, з яких один працівник був призначений у 2014 році, а інший знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до 3-х річного віку.
За підсумками оцінювання працівники суду отримали наступні оцінки:
- «низькі» - не отримали;
- «задовільні» - отримав 1 державний службовець;
- «добрі» - отримали 10 державних службовців;
- «високі» - отримали 5 державних службовців.
Результати щорічної оцінки показали, що переважна більшість працівників апарату суду добросовісно виконує свої посадові обов'язки і завдання.
За підсумками щорічної оцінки рекомендовано:
- підвищити кваліфікацію в Національній школі суддів України відповідно до займаної посади, поглиблено вивчати інструкцію з діловодства, положення про АСДС, приймати участь у навчаннях та працювати над усуненням недоліків при виконанні посадових обов`язків і завдань.